Presentació de l'analisi d'hàbits de consum i compra dels municipis de Barcelona

La Diputació de Barcelona presenta un estudi dels hàbits de consum i compra a les comarques de Barcelona, que recull dades sobre temes com la despesa en la compra mensual, el pes d'homes i dones en la responsabilitat de les compres, llocs habituals de compra, canvis en hàbits com la compra de marca blanca, l'aposta per productes ecològics o la utilització d'elements reutilitzables; la valoració de l'oferta comercial o noves tendències de consum, entre d'altres temes.
L'estudi, que vol contribuir al coneixement de l’estat del comerç dels municipis de la província, es basa en una enquesta telefònica realitzada als responsables de compra de més de 7.300 llars familiars.
La presentació institucional anirà a càrrec de la diputada de Comerç i Consum de la Diputació de Barcelona, Olga Serra; i el gerent dels Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona, Sergi Vilamala.
La presentació de les dades la farà el cap de l’Oficina de Suport al Teixit Comercial Local de la Diputació de Barcelona, Joël Pintor, i el soci de l’empresa MDK Investigación de Mercados, Sergio Romero.