La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè puguin ampliar les seves competències professionals per millorar la relació amb el teixit empresarial
L'objectiu del curs és facilitar els coneixements relatius als aspectes mercantils, fiscals i laborals de les empreses i del treball autònom.
Continguts:
Aspectes mercantils: formes jurídiques, règims de responsabilitat de l'empresari, socis i administradors, llibres mercantils, noves formes jurídiques d'empresa aprovades per la Llei 14/2013, de l'emprenedor.
Aspectes fiscals: IRPF, IS, IVA, calendari del contribuent, requisits de les factures i novetats introduïdes per l'anomenada reforma fiscal i aspectes fiscals a tenir en compte segons la Llei 6/2017 de reforma del treball autònom.
Aspectes laborals: Règim Especial de Treballador Autònom, codi de compte de cotització, comunicacions i llibres, seguretat social, obligacions i deures de l'empresari, Llei de Prevenció de Riscos Laborals, responsabilitat personal de l'empresari, ajudes públiques de les diferents Administracions, entrada-registre-control horari. La Llei 14/2013 de l'emprenedor. Llei 31/2015 de 9 de setembre i de la Llei de Foment del Treball Autònom i de l'Economia Social i novetats de la Llei 6/2017 de reforma del treball autònom
Assistents
Personal tècnic dels Centres Locals de Serveis a les Empreses.
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy