Xarxes socials i comunicació cultural. La necessitat d’una estratègia global en els municipis

Edició virtual. Plataforma Zoom
La necessitat d'una estratègia global en els municipis', amb l'objectiu principal de remarcar la necessitat de treballar les xarxes socials com a part integral de la comunicació dels municipis, així com inserir-les dins del pla de comunicació municipal. Des d’aquest plantejament s’incidirà en la vinculació de les xarxes socials amb la comunicació municipal, així com en la necessitat d’una visió integral de la comunicació municipal i el treball transversal amb els diferents departaments municipals de comunicació.
La pregunta clau: com podem fer arribar a la població les nostres programacions culturals?
Un punt clau en aquest sentit és segmentar les audiències de les xarxes socials, determinant què cal fer per arribar a la població i analitzant la tipologia dels missatges i la seva efectivitat. Un altre punt fonamental és determinar quines són les xarxes més adients per a cada objectiu comunicatiu, ja que no totes les xarxes són adequades per a cada missatge i cada estratègia comunicativa. Això vol dir tenir en compte, al mateix temps, què poden fer i què no les xarxes socials, tot modulant el llenguatge institucional. El curs no només fornirà explicacions teòriques sinó que buscarà en tot moment la implicació dels inscrits, combinant les exposicions amb diversos exercicis pràctics.
Docents
Docents que treballen dia a dia en la comunicació municipal
Aquest curs serà impartit per dues docents que tenen una mirada nova i jove sobre la comunicacio, però que alhora compten amb una experipencia contrastada en el món de la comunicació: Mireia Mora i Núria Olivé.
Mireia Mora
Núria Olivé
Programa
Si voleu veure la Mireia Mora en acció aquí teniu aquest vídeo, on parla del BAM Cultura Viva.
Trobareu el formulari d'inscripció en el següent enllaç: