Diputació de Barcelona
Butlletí del Gabinet de Premsa i Comunicació Abril 2025 - Núm. 17

AjuntamentsDiba

Suport a la Comunicació Local

T'INTERESSA

Iñaki Gabilondo parla sobre comunicació i administracions públiques

Foto: Diputació de Barcelona

Foto: Diputació de Barcelona

El periodista té clar que el missatge institucional s’ha de construir pensant en les persones destinatàries i amb un objectiu clar. Gabilondo va participar, el 20 de març, a Can Serra, en una de les sessions del Cicle de converses directives, convidat per la Diputació. El vídeo de la conversa completa es pot veure a YouTube.

El periodista basc, que es defineix com un "escoltador professional", té clar que "el missatge neix en la destinació i no comença fins que hi arriba". Amb aquesta observació, Gabilondo va voler explicar que qualsevol missatge institucional s’ha de construir pensant en les persones que l’han de rebre i que, per tant, una bona comunicació rau a saber com cal fer arribar el missatge al seu públic i a tenir la voluntat de fer que s’entengui. Una norma que es pot aplicar no només a les administracions públiques sinó també a empreses privades i a altres institucions. Llegiu-ne més [+].

Boletín: @AjuntamentsDIBA
Número de boletín: Butlletí del Gabinet de Premsa i Comunicació Abril 2025