Notícies de l'Àrea

Mostrando el intervalo 111 - 120 de 619 resultados.

Vídeos de gestió comptable

13/04/2023 13:57 h.

Els expedients de gestió comptable, especialment els relatius a gestió de la despesa, generen sovint dubtes tant als tramitadors com als tècnics que gestionen el pressupost amb l'eina de comptabilitat. 

Durant el 2021 s'ha iniciat la integració de SICALWIN amb les eines SeTDIBA. Aquesta integració requereix d'assolir un model de gestió de la documentació de despesa d'acord amb la metodologia eSET que expliquem en les següents píndoles. 

https://setdiba.diba.cat/wiki/sicalwin-com-estructuro-expedients-que-contenen-documentacio-de-despesa

 

Serveis especials de suport amb motiu de les eleccions municipals als ajuntaments SeTDIBA

13/04/2023 13:51 h.

De cara a les eleccions del 2023 els ens locals beneficiaris de SeTDIBA compten amb serveis especials de suport amb l’objectiu d’introduir els nous electes en l’ús de les eines digitals i en els principis de la transparència i la gestió digital.

 

AutoAcredita't

12/04/2023 12:59 h.

Programa d’acreditació de recursos autoformatius

 

Microcursos

11/04/2023 14:28 h.

Nova ronda

 

Més de 900 inscrits en les activitats de la Setmana del Govern Obert 2023

05/04/2023 10:16 h.

Del 20 al 24 de març, la Setmana del Govern Obert (OpenGovWeek, OGW) ha donat cobertura a activitats relacionades amb la transparència, l’accés a la informació pública, les dades obertes i el bon govern.

 

Impuls de l’Administració electrònica en els ens del sector públic de la Diputació de Barcelona

05/04/2023 10:12 h.

La Diputació de Barcelona promou l’ús dels mitjans digitals en els ens del sector públic amb la col·laboració tècnica i la provisió d’eines d’Administració electrònica.

Els ens i organismes dependents pertanyents al sector públic de la Diputació de Barcelona, així com en els consorcis i altres ens vinculats i adscrits —en els quals l’exercici de les funcions d’intervenció o secretaria recau en personal de la corporació mateixa—, han rebut suport tècnic i acompanyament per iniciar el procés de transformació cap a l’Administració digital.

En una primera fase, s’ha col·laborat en l’extensió dels recursos de gestió documental, jurídics i organitzatius de la Diputació, i en la implementació de les eines digitals corporatives sobre les quals es fonamenten els processos de signatura i la gestió documental.

En una segona fase, la voluntat corporativa és acompanyar-los en la implementació de les eines i els serveis que els facilitaran i garantiran establir una relació electrònica amb la ciutadania, les entitats i les empreses, i això els permetrà avançar en el desplegament integral de l’Administració digital.

 

Noves línies d’assistència en matèria de transparència durant el mandat

05/04/2023 10:07 h.

 

En els catàlegs de serveis 2022 i 2023 s’han ampliat les línies d’assistència en matèria de transparència. Aquestes línies se sumen al suport que es presta a través de la comunitat governobert.diba.cat, que compta actualment amb més de 600 membres i amb un complet itinerari formatiu en matèria de transparència, accés a la informació pública i bon govern. 
 

 

La Xarxa de suport al Govern Digital es crea i consolida durant el mandat

05/04/2023 10:02 h.

La Xarxa de Suport al Govern Digital ha efectuat prop de 2.000 actuacions en el territori. El desplegament durant aquest mandat de línies d’assistència en matèria de gestió digital i transparència ha posat de manifest la necessitat de treballar de forma coordinada i amb agendes compartides amb els consells comarcals per articular la prestació de serveis en el territori. 

 
 

Presentacions orals en públic

03/04/2023 06:33 h.

🆕 Estrenem col·lecció de Pòdcast!

 

Mostrando el intervalo 111 - 120 de 619 resultados.