25/06/2020 19:27 h.

Publicació de la Guia de teletreball per als Governs Locals de la Diputació de Barcelona

Comparteix

Us informem que ja teniu a la vostra disposició la Guia de teletreball per als Governs Locals, que s’ha elaborat des de la Gerència de Serveis d’Assistència al Govern Local de la Diputació de Barcelona.

Accediu a la Guia de teletreball

La situació d’emergència generada per la COVID‐19 en l’Administració local ha posat a prova les nostres organitzacions en molts aspectes, i s’han posat de manifest les mancances que tenim davant d’un dels principals reptes que se’ns planteja: el teletreball. Tot i així, molts ajuntaments, amb moltes incerteses i dificultats, heu hagut d’implementar sistemes de treball en remot per poder continuar prestant els seus serveis.

La present Guia no pretén oferir un model de teletreball a seguir, sinó que, a partir de la vostra experiència i del recull de mancances i necessitats detectades, té per objectiu oferir una sèrie de recomanacions i pautes per tal que els ajuntaments pugueu elaborar el vostre propi full de ruta i avançar en la implantació del teletreball com a una oportunitat de canvi cultural en les vostres organitzacions.

Aquesta guia, compta, a més, amb la validació dels responsables de recursos humans dels 70 ajuntaments més grans de la província, que conformen la xarxaCORH, en tant que plataforma de professionals que compten amb el coneixement, i sobretot amb l’experiència en la matèria.

La present guia pot resultar de molta utilitat per a l’Administració local en aquests moments de tanta complexitat per a la gestió de persones. Aprofita-ho!