01/01/2024 16:16 h.
Respir per a persones grans
Documentació a adjuntar per tramitar la sol·licitud
La documentació només l’haureu d’aportar amb la primera petició de l’any de la persona usuària, excepte que hi hagi canvis i/o actualitzacions.
Els documents necessaris per a tramitar la sol·licitud són els següents:
- DNI [1]
- Targeta sanitària individual (CatSalut)[1]
- Informe social
- Perfil del sol·licitant
- Declaració responsable
- Informe mèdic emès per un metge/essa de capçalera[2]
- Pauta farmacològica[2]
- Informe mèdic emès per un/a facultatiu/iva d'un servei de psiquiatria i/o del servei especialitzat, en el cas que la persona en sigui usuària, efectuat com a màxim 3 mesos abans de cursar la sol·licitud.
Altra documentació, si escau:
- Mesures de suport a la persona usuària per a l'exercici de la seva capacitat jurídica
- Document de voluntats anticipades (DVA)
D'altra banda, us adjuntem la Guia per a la tramitació de la sol·licitud electrònica del programa Respir per a persones grans, per si necessiteu consultar-la.
[1] Cal aportar-lo únicament si s’oposen a què la Diputació de Barcelona consulti aquestes dades d’ofici.
[2] En el moment de l'ingrés, el Centre haurà de disposar d'una pauta de medicació i d'un informe mèdic emès com a màxim durant els 3 mesos anteriors a l'ingrés. Així mateix, quan es produeixi qualsevol modificació de l'estat de salut de la persona s'haurà de presentar un informe mèdic i la pauta de medicació actualitzats.