01/01/2024 16:39 h.

Servei d'Atenció d'Urgències a la Vellesa

Comparteix

Documentació a adjuntar per tramitar la sol·licitud

 

Els documents necessaris per a tramitar la sol·licitud són els següents:

 

  • DNI/NIE, si en disposen[1]
  • Targeta sanitària individual (CatSalut), si en disposen[1]
  • Informe social emès pel/per la treballador/a social
  • Informe de salut
  • Informe mèdic actualitzat
  • Pauta de medicació actualitzada (recepta electrònica)
  • Informe mèdic emès per un/a facultatiu/iva d'un servei de psiquiatria, en el cas que la persona en sigui usuària, efectuat com a màxim 3 mesos abans de cursar la sol·licitud.

  • Declaració responsable 
  • Fotocòpia full bancari/compte corrent

Altra documentació, si escau:

  • Passaport, en cas que en disposin i no tinguin DNI/NIE
  • Mesures de suport a la persona usuària per a l'exercici de la seva capacitat jurídica
  • Document de voluntats anticipades (DVA)
  • Autorització judicial d'ingrés involuntari

D'altra banda, us adjuntem la Guia per a la tramitació de la sol·licitud electrònica del Servei d'Atenció d'Urgències a la Vellesa, per si necessiteu consultar-la.


[1] Cal aportar-lo únicament si s’oposen a què la Diputació de Barcelona consulti aquestes dades d’ofici.