Estat

  • Sol·licitud
  • Concessió
  • Justificació
  • Finalitzat

Justificació 

El termini de presentació està obert des del 10 de gener de 2022 fins al 3 de març del 2022

Guia

Us presentem una guia d'ajuda per facilitar el procés de justificació:

Formulari

  • Per a subvencions d’import atorgat inferior, igual o superior a 20.000 €
    • Compte justificatiu simplificat (cliqueu l'enllaç, un cop obert el document: botó dret, desar el document al vostre ordinador i obriu-lo amb Adobe Acrobat per visualitzar-lo)

La tramitació de la justificació s'ha de fer electrònicament seguint la següent ruta:

  1. Seu electrònica de la Diputació de Barcelona.
  2. Tràmits i serveis ciutadania.
  3. Subvencions.
  4. Benestar Social i Igualtat i Ciutadania.
  5. Justificació voluntària de subvencions en règim de concurrència competitiva, de les Gerències de Benestar Social i d’Igualtat i Ciutadania de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social de la Diputació de Barcelona a favor d’entitats sense finalitat de lucre, any 2021.
  6. Esmena d’errades o omissions en la justificació voluntària de subvencions en règim de concurrència competitiva, de les Gerències de Benestar Social i d’Igualtat i Ciutadania de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social de la Diputació de Barcelona a favor d’entitats sense finalitat de lucre, any 2021.
  7. Ompliu el formulari electrònic de Justificació i adjunteu la documentació necessària.

 

Per saber els navegadors que es poden utilitzar, les signatures electròniques vàlides així com altres requisits tecnològics podeu consultar el següent enllaç. També hi trobareu un telèfon de contacte en cas de dubtes tècnics: https://seuelectronica.diba.cat/requisitsTecnologics.asp

 

En cas de PROBLEMES INFORMÀTICS amb la sol·licitud electrònica podeu:
  • Trucar al Suport informàtic per tramitació electrònica: Tel. 900 101 934.
  • Els interessats que tinguin dificultats per realitzar la presentació electrònica de les justificacions podran, abans de finalitzar el termini de presentació, dirigir-se al Registre General de la Diputació de Barcelona (Rambla Catalunya 126, Barcelona) en horari de 10 h a 13 h en dies hàbils on rebran ajut, per part dels funcionaris adscrits al Registre, per realitzar aquest tràmit. Tot això, sens perjudici de la presentació en qualsevol altre registre electrònic de les administracions públiques catalanes o de la resta de subjectes als que es refereix l’article 2.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. Cal portar el certificat electrònic.
  • La sol·licitud també podrà presentar-se en qualsevol altre registre electrònic de les administracions públiques catalanes. En aquest darrer supòsit, l’interessat haurà de notificar a la Gerència de Benestar Social, mitjançant correu electrònic adreçat a GS.benestars@diba.cat i a registre.general@diba.cat, la tramesa efectuada el mateix dia de la seva presentació o, en tot cas, abans de la finalització del termini establert en la convocatòria per a la presentació de sol·licituds. En ambdós casos, s'ha d'adjuntar la còpia del rebut de presentació.

Per la  RESTA de consultes sobre la sol·licitud de subvencions: Atenció exclusiva per correu electrònic   

 

Concessió

En Junta de Govern de la Diputació de Barcelona celebrada a 29 de juliol de 2021, s'ha aprovat la concessió de subvencions en el marc de la convocatòria per l'atorgament de subvencions a favor d'entitats sense finalitat de lucre de les Gerències de Benestar Social i Igualtat i Ciutadania de l'Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social. 

Podeu consultar els resultats al BOPB.

Convocatòria i bases

En Junta de Govern de la Diputació de Barcelona celebrada el 25 de febrer de 2021, s'ha aprovat la convocatòria per l'atorgament de subvencions a favor d'entitats sense finalitat de lucre de les Gerències de Benestar Social i Igualtat i Ciutadania de l'Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar.

 

Sol·licitud

Si tens qualsevol dubte, consulta el document PREGUNTES I RESPOSTES FREQÜENTS - FAQS (Edició 2021). 

La tramitació de la sol·licitud s'ha de fer exclusivament per via electrònica seguint la següent ruta:

  1. Seu electrònica de la Diputació de Barcelona.
  2. Tràmits i serveis ciutadania.
  3. Subvencions.
  4. Benestar Social i Igualtat i Ciutadania.
  5. Benestar Social i Igualtat i Ciutadania. Convocatòria de subvencions en règim de concurrència competitiva a favor d'entitats sense finalitat de lucre, any 2021.
  6. Ompliu tots els camps del formulari electrònic de sol·licitud i adjunteu els següents documents (recomanem que descarregueu els documents en pdf a l'ordinador i els obriu amb l'Acrobat):
Per saber els navegadors que es poden utilitzar, les signatures electròniques vàlides així com altres requisits tecnològics podeu consultar el següent enllaç. També hi trobareu un telèfon de contacte en cas de dubtes tècnics: https://seuelectronica.diba.cat/requisitsTecnologics.asp

 

En cas de PROBLEMES INFORMÀTICS amb la sol·licitud electrònica podeu:
  • Trucar al Suport informàtic per tramitació electrònica: Tel. 900 101 934.
  • Els interessats que tinguin dificultats per realitzar la presentació electrònica de documentació requerida en les diferents fases (sol·licitud, esmena, justificació,...) d’aquesta convocatòria podran, abans de finalitzar el termini de presentació, dirigir-se al Registre General de la Diputació de Barcelona (Rambla Calalunya 126, Barcelona) en horari de 10 h a 13 h en dies hàbils on rebran ajut, per part dels funcionaris adscrits al Registre, per realitzar aquest tràmit. Tot això, sens perjudici de la presentació en qualsevol altre registre electrònic de les administracions públiques catalanes o de la resta de subjectes als que es refereix l’article 2.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. Cal portar el certificat electrònic.
  • La sol·licitud també podrà presentar-se en qualsevol altre registre electrònic de les administracions públiques catalanes. En aquest darrer supòsit, l’interessat haurà de notificar a la Gerència de Benestar Social, mitjançant correu electrònic adreçat a GS.benestars@diba.cat i a registre.general@diba.cat, la tramesa efectuada el mateix dia de la seva presentació o, en tot cas, abans de la finalització del termini establert en la convocatòria per a la presentació de sol·licituds. En ambdós casos, s'ha d'adjuntar la còpia del rebut de presentació.

Per la  RESTA de consultes sobre la sol·licitud de subvencions: Atenció exclusiva per correu electrònic